Reklama hybrydowa Netia

W jakiś tydzień po wystartowaniu kampanii reklamowej Nescafe Dolce Gusto na kanałach TVP, dołączyła do niej kampania reklamowa Netii. Teasery są wyświetlane naprzemiennie co godzinę (przez jedną godzinę wyświetla się teaser Dolce Gusto, a przez kolejną teaser Netia i tak na zmianę).

Reklama hybrydowa Netia jest anonsowana teaserem z charakterystycznymi kolorowymi kropkami znanymi z reklam Netii oraz hasłem „Sprawdź atrakcyjne ceny za Telewizję i Internet”. Wybranie czerwonego przycisku na pilocie przenosi nas do aplikacji dedykowanej Netii, a niebieski do standardowego HUBa TVP.

reklama hybrydowa HbbTV - Netia - teaser

Po wejściu do aplikacji widzimy plakat promujący promocyjną ofertę „TV + Internet”. Po ok. 2-3 sek. pojawia się na nim dodatkowy napis zachęcający do zostawienia kontaktu, aby konsultant z firmy Netia mógł oddzwonić i dobrać odpowiednią ofertę do Państwa oczekiwań.

reklama hybrydowa HbbTV - Netia - oferta TV+Internet

W przypadku chęci kontaktu w prosty sposób korzystając z klawiatury numerycznej na pilocie należy wpisać nr swojego telefonu na ekranie telewizora. W całym procesie wpisywania namiarów na siebie przeprowadzają kolejne plansze tekstowe informujące o wykonywanych czynnościach.

reklama hybrydowa HbbTV - Netia - wpisywanie numeru 1

Na dole ekranu znajduje się menu opisujące możliwą nawigację po aplikacji. I tak: czerwony przycisk zamyka aplikację, zielony przełącza między sobą oferty „Internet” i „TV + Internet”, pod żółtym przyciskiem znajdują się szczegóły oferty/regulamin, a niebieski przenosi do menu głównego HUBa TVP.

reklama hybrydowa HbbTV - Netia - wpisywanie numeru

reklama hybrydowa HbbTV - Netia - szczegoly oferty

Po naciśnięciu zielonego przycisku przechodzimy do plakatu promującego ofertę „Internet”. Tu też po kilku sekundach pojawia się napis zachęcający do zostawienia swojego nr telefonu.

reklama hybrydowa HbbTV - Netia - oferta Inetrnet

To już kolejna, po aplikacji reklamowej AXA, reklama hybrydowa w której można zostawić swój nr telefonu, aby konsultant oddzwonił z ofertą.

W 2014 roku na kanałach TVP wyemitowano 4 aplikacje hybrydowe: Ford Mustang, Allegro, Saturn i AXA. W tym roku oglądamy obecnie reklamy hybrydowe Nescafe Dolce Gusto i Netia. Czyli zważywszy na fakt, że jest dopiero marzec, można się spodziewać jeszcze kilku, jeśli nie kilkunastu kampanii reklamowych HbbTV na kanałach Telewizji Polskiej w tym roku.

Comments are closed.